Friday 30 August 2013

Har både trådløs tilkobling og VPN. Hjelp

Har både trådløs tilkobling og VPN. Hjelp


Har både trådløs tilkobling og VPN. Hjelp
Jeg har VPN som hovedtilkobling nr jeg skal p internett. Dessverre er ikke dette s veldig raskt, og da jeg fant ut at det ogs var et trdlst nett her ville jeg prve og se hvor raskt dette var.
Problemet er at selv om jeg er tilkoblet det trdlse nettet spr internettleseren (Opera) om VPN-brukernavn og passord. Hvordan kommer jeg p nettet med det trdlse nettet uten at VPN-tilkoblingen skal komme delegge? M jeg slette VPN-tilkoblingene?


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

• Only$1.99

• High Speed
• All country server

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.